5
(30002)
סוללה סבל אחורי

תיקון וחידוש סוללות Bosch ,Specialized Levo ואחרות לאופניים

מה זה חידוש סוללת ליתיום?

איך מחדשים סוללה לאופניים-סוללה בנויה מתאי ליתיום- בדרך כלל מורכבים בה עשרות תאים. לאחר שימוש ממושך התאים נחלשים וזמן הרכיבה מתקצר מאד.בשלב הבא היא מפסיקה לתפקד וללא יכולת טעינה. לפעמים מדובר בסוללה במארז מיוחד שאינו נמכר יותר או שמחירה כחדשה יקר מאד.  לדוגמא סוללה של חברת Bosch המותקנת באופניים חשמליים בדרך כלל שיכוך מלא של חברת KTM או Scott. 

Scott ebike battery
lifepo4
Battery pack

אז מה זה חידוש?

בחידוש סוללה מחליפים את כל התאים, מרתכים פסי ניקל וחיווט חדש, ולפי צורך גם מחליפים את הBMS. לסיום עוטפים בשרוול מיוחד מעכב בעירה ואוטמים לאפשרות של חדירת לחות. יש מקרים בהם עוברים לטכנולוגיה עדכנית,  מתאי ליפו גמישים לתאי ליתיום חדשים(LI-ION). קיבלנו למעשה סוללה חדשה.

תיקון וחידוש סוללת Bosch

סוללת בוש (Bosch Powerpack 400-500)משמשת באופניים חשמליים שיכוך מלא של חברות ממותגות דוג' KTM, Scott . סוללת בוש מאתגרת במיוחד: ראשית פתיחת המארז קשה עד כדי סכנת נזק למארז, וגם  לBMS ערוץ תקשורת שנוסף על ערוץ מתח סטנדרטי שיש עם הבקר באופניים. המתח מועבר מהסוללה רק לאחר שהBMS ובקר האופניים מחליפים מידע בינהם ולכן חייבים להשתמש בBMS יעודי המיוצר ע"י בוש. חברת בוש אינה מוכרת את הBMS בנפרד והוא אינו נמכר בשוק חלקי חילוף יד 2 או יצור מקביל(הגנת יוצרים). במקרה של תקלת BMS, במעבדה ידע וציוד מתאים להחלפת חלק מהרכיבים, אולם מדובר ביכולת טיפול והחלפת רכיבים מסוימים בהם רוב התקלות אך לא כולן…. 

Bosch Battery
Bosch BMS
bosch bms coverter

לקבלת הצעה

דרג אותנו

דירוג ממוצע 5 / 5. סה"כ 30002

No votes so far! Be the first to rate this post.

Call Now Button