5
(85558)

סוללה לאופניים או סוללה לקורקינט מיד 2 במחיר מציאה, כדאי?

לקוחות רבים מגיעים למעבדה לאחר שרכשו סוללה באתרי יד  2. פעמים רבות,  מדובר בסוללה עתיקה או לא תקינה שנמכרה באתרי יד 2 כסוללה במצב "כמו חדש" או עם הבטחה ששומשה פחות משנה ובמעט מאד רכיבות.
מקרה קיצוני בו נתקלתי לאחרונה היה בסוללה שאכן נראתה חיצונית חדשה,אבל הלקוח התלונן שהיא לא "מחזיקה" יותר מ 2-3 קילומטר של רכיבה. לאחר בדיקה במעבדה התגלתה האמת המרה….התכולה בתוך המארז הייתה של סוללה עתיקה שמקומה בסל המיחזור, המוכר מיד 2 –  או יותר נכון הנוכל, הכניס תכולה של סוללה ישנה וחלודה שסיימה את חייה למארז שנראה חדש.

לפני שרוכשים סוללה ביד 2, כמה כללים פשוטים:

1. מארז ב"מצב חדש" זה חשוב אבל זה רק חלק קטן מהסיפור. לפעמים מדובר בסוללה ישנה ששכבה במחסן ללא שימוש ולכן חיצונית היא נראית חדשה אבל בפועל זאת סוללה גמורה שאפילו לא שווה לתקן אותה.  

2.  המוכר טוען שרכש את הסוללה לפני פחות משנה? ובכן, לסוללה שהייתה בשימוש פחות משנה יש בדרך כלל אחריות. אין אחריות? זאת סוללה ישנה(במינימום יותר משנה) או שהיא ברמה מאד נמוכה ולכן המוכר בחנות נתן לה אחריות לזמן קצר.

3. לבדוק ולשאול ולשאול: כמה זמן עבר מהרכישה בחנות?  כמה טעינות הסוללה עברה? האם נתקלת בבעיה? האם מכרת את האופניים/קורקינט? מה הסיבה למכירת הסוללה? …..משהו לא נראה לכם או לא מתחבר בסיפור של המכירה,  לא לקנות- הכלל אין מתנות חינם תמיד נכון. 

4. רוצים לצמצם סיכונים? נסו לקבוע עם המוכר תקופת התנסות של יום-יומיים ואם לא תהיו מרוצים תוכלו להחזיר(שווה גם אם במחיר של תשלום קנס סימלי). ברוב המקרים תגלו את התקלה אם יש כזאת לאחר זמן קצר של שימוש.

קניתם ואתם לא מרוצים , חושבים שיש תקלה והמוכר נעלם? אפשר להגיע אלינו, בחלק מהמקרים, בהשקעה קטנה נוספת אפשר להביא את הסוללה לרמה טובה.

דרג אותנו

דירוג ממוצע 5 / 5. סה"כ 85558

No votes so far! Be the first to rate this post.

Call Now Button